Συχνές Ερωτήσεις

Είναι πολύ απλό να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μετά την σύνδεσή σας, περιηγείστε στα προϊόντα μας και επιλέγετε εκείνο/εκείνα που επιθυμείτε να παραγγείλετε. Συμπληρώνετε την επιθυμητή ποσότητα και πατάτε το κουμπί «προσθήκη στο καλάθι». Αφού επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω δεξία στο καλάθι σας και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος τους. Πατώντας στο κουμπί «ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής. Σε αυτό το σημείο σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ εκδόσεως απλής απόδειξης ή τιμολογίου (με εισαγωγή των αντίστοιχων στοιχείων). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, διαβάστε στο σχετικό λήμμα παρακάτω.
Μετά το πέρας της διαδικασίας, θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email στο λογαριασμό που είχατε δηλώσει με την εγγραφή σας. Το email σάς επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση καταχώρησης της παραγγελίας σας και σας αναγράφει και τον μοναδικό αριθμό που λαμβάνει από το σύστημα. Το email που λαμβάνετε με κάθε παραγγελία σας, αναφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας ή να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (Spam) ή να έχετε δηλώσει λανθασμένο email. Αν και πάλι αδυνατείτε να βρείτε αντίγραφο της παραγγελίας μας, καλέστε μας στο (+30) 2394020303 στις ώρες λειτουργίας, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 για να σας βοηθήσουμε.
Είναι πολιτική μας, για την ορθή κατοχύρωση και παρακολούθηση της παραγγελίας σας, μεσω των αυτοματοποιημένων συστημάτων, η χρήση της πλατφόρμας της ιστοσελίδος. Βέβαια θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του οργανωμένου και ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος σε περίπτωση που αδυνατείτε. Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας οι παραγγελίες λαμβάνονται και τηλεφωνικά και επιβεβαιώνονται μέσω email ή SMS. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης μας στο (+30) 2394020303 στις ώρες λειτουργίας, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 για να σας βοηθήσουμε.

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία.
Φυσικά θα προσπαθήσουμε να συνδυάσουμε κοντινές χρονικά παραγγελίες σας για κοινή αποστολή αλλά όταν αυτό δεν είναι εφικτό θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο (+30) 2394020303 στις ώρες λειτουργίας, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 για να σας βοηθήσουμε.

Θα είναι χαρά μας να μας επισκεφθείτε και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας επιλέγοντας τα προϊόντα της αρεσκείας σας και πληρώνοντας με μετρητά, ακόμα και με κατάθεση σε κάποιον από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας. Πρέπει να λάβετε υπόψιν πως χρείαζεται να ληφθούν όλα τα ισχύοντα υγειονομικά μέτρα κατά την διάρκεια της επίσκεψή σας στους χώρους μας. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο (+30) 2394020303 στις ώρες λειτουργίας, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 για να σας βοηθήσουμε.

Για την καλύτερή σας ενημέρωση, η καρτέλα κάθε προϊόντος αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής ο οποίος εξαρτάται από το είδος και χρόνο κατασκευής του κάθε προϊόντος. Γενικότερα, τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται από την αποθήκη μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί πριν τις 12:00.

Για όλα τα υπόλοιπα όπου απαιτείται κάποιος χρόνος προετοιμασίας – κατασκευής και ενημερώνεστε σχετικά μέσα από την καρτέλα του κάθε προϊόντος.

Οι ημερομηνίες ολοκλήρωσης/αποστολής ανανεώνονται σε καθημερινή βάση από την ιστοσελίδα μας και δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής σε προγενέστερη παρά μόνο σε μεταγενέστερη. εν συντομία ισχύουν τα παρακάτω:

  • Εάν η παραγγελία σας περιέχει μόνο προσκλητήρια, ενημερώνεστε ότι η αποστολή της παραγγελίας σας θα εκτελεστεί εντός 5 εργάσιμων ημερών έπειτα από τη δική σας έγκριση στη μακέτα του κειμένου του προσκλητηρίου.
  • Εάν η παραγγελία σας περιέχει προσκλητήρια και άλλα προϊόντα, ενημερώνεστε ότι η αποστολή της θα γίνει σε δύο μέρη. Η αποστολή των προσκλητηρίων θα εκτελεστεί εντός 5 εργάσιμων ημερών έπειτα από τη δική σας έγκριση στη μακέτα του κειμένου, ενώ η αποστολή των υπόλοιπων προϊόντων θα πραγματοποιηθεί στην ημερομηνία που εμφανίζεται αυτόματα σύμφωνα με τα καταχωρημένα είδη στο καλάθι. Τέλος αν επιθυμείτε να αποσταλλούν όλα μαζί, τότε πρέπει να μας ενημερώσετε γράφοντας το σχετικό σχόλιο στο πεδίο με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται βάσει των στοιχείων που έχετε δηλώσει στην φόρμα παραγγελίας σας.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνεργάζεται με τις εξής ταχυμεταφορές:

  • ΕΛΤΑ Courier, Γενική, ACS, Courier Center, Speedex, Box Now
  • UPS, DHL κ.α. κατόπιν συνεννόησης

Εναλλακτικώς προσφέρουμε:

  • Αποστολή σε όλη την Ελλαδα με την μεταφορική Μελισσάς (πιθανή μεταφόρτωση σε συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία για έτερους προορισμούς (χρέωση παραλήπτη).
  • Αποστολή εντός πόλεως Θεσσαλονίκης και γειτονικών δήμων αυθημερόν με ιδιωτική εταιρεία (χρέωση παραλήπτη).

Τέλος κι εφόσον το επιθυμείτε έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε εσείς την παραγγελία σας, από το κατάστημά μας . Σε αυτή και μόνο την περίπτωση η παραγγελία σας θα ετοιμαστεί και σύμφωνα με την ημερομηνία αποστολής που λαμβάνετε ως ενημέρωση κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να προσέλθετε στο κατάστημα μας για την παραλαβή της.
Η επιλογή του τρόπου αποστολής/παραλαβής γίνεται κατά τη διαδικασία checkout στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Η εταιρία μας, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της ή αφορούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, για παράδειγμα ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.α. (*, **)

*Εκτός περιπτώσεων που έχουν απεργία πλοία, αεροπλάνα, μεταφορείς, σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών (απαγορευτικό απόπλου) και σε άλλες περιπτώσεις που δεν εξαρτώνται από εμάς.

**δυσπρόσιτη περιοχή (σύμφωνα με την εκάστοτε courier), απομακρυσμένα χωριά, μικρά νησάκια κλπ.

Παραδόσεις δεμάτων από την courier γίνονται κάθε μέρα εκτός Σαββάτου*, Κυριακής και αργιών. Σε περιόδους αιχμής (Αύγουστος, Χριστούγεννα, Πάσχα), και ειδικότερα σε περιπτώσεις γενικών απεργιών, ή έντονης κακοκαιρίας, οι παραπάνω ημέρες είναι πιθανόν να αυξηθούν. Σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που δεν οφείλονται σε εμάς.

Η εταιρεία μας δεσμεύεται να πραγματοποιήσει την αποστολή της παραγγελίας σας στην ημερομηνία που εμφανίζεται αυτόματα σύμφωνα με τα καταχωρημένα είδη στο καλάθι σας.
Εάν παρ’όλα αυτά επιθυμείτε μία μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτή, μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία γράφοντας στα σχόλια της παραγγελίας την νέα ημερομηνία που θέλετε να την παραλάβετε.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν είναι δυνατή η αλλαγή σε προγενέστερη ημερομηνία εφόσον πρέπει να τηρηθούν οι απαραίτητοι χρόνοι προετοιμασίας των προϊόντων της παραγγελίας σας.

Όχι, δεν υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας.

Σε όλα μας τα προϊόντα ο ισχύων Φ.Π.Α. (24% ή μειωμένος) που δεν συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Τέλος ο Φ.Π.Α. αναπροσαρμόζεται ανάλογα την διεύθυνση τιμολόγησης του ενδιαφερόμενου στην ολοκλήρωση της παραγγελίας. Συγκεκριμένα για ορισμένα νησιά σε μειωμένο (13%), για χώρες Ε.Ε. (0% για ενδοκοινωτικές συναλλαγές) και σε ορισμένα είδη που ισχύουν ειδικές προσαρμογές (π.χ. μάσκες με 6%).

Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, κεραμικά, ξύλινα, υφασμάτινα κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα.
Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα μας που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.
Επίσης, δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων που ανήκουν στην κατηγορία προσωπικής υγιεινής όπως οι μάσκες προστασίας.

Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων και προσωπικής υγιεινής) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε αγοράσει θα πρέπει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης μας και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημά σας για επιστροφή των προϊόντων στο email: rma@tsantakides.gr, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του.
Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει.

Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή μόνο κατόπιν επικοινωνίας και υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, είναι σε αρίστη κατάσταση και εντός της αρχικής του συσκευασίας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στη περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο (+30) 2394020303 στις ώρες λειτουργίας, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 για να σας βοηθήσουμε και το αργότερο εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης. Θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς. Μετά τις 4 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σημειώστε σε αυτό το σημείο ότι η εταιρία μας δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών. Σε αυτή την περίπτωση καλείστε να έρθετε σε επαφή μαζί τους.

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εντός 1 εργάσιμης ημερας από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής σας καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 2394020303 στις ώρες λειτουργίας, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00  για να σας βοηθήσουμε.
Εναλλακτικά μέσω email στο @commercial@tsantakides.gr και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά τις 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα ακύρωσης και αλλαγής τα οποία ανέρχονται στο 50% του συνόλου της αξίας των προϊόντων της παραγγελίας του.